Kiralık Anne ilanları

Kiralık Anne ilanları Halk dilinde Taşıyıcı anne olarak adlandırılır.

Evli ve çocuk sahibi olamamış kadının gebelik mahsülünü taşıyacak bir rahminin olmadığı durumlarda evli çiftin erkeğinden alınan spermin kadından alınan yumurta hücresi ile dışarıda döllenmesiyle oluşan embriyonun, başka kadının rahmine yerleştirilmesiyle hamile kalan ,bebeği rahminde taşıyan ve doğuran kadına taşıyıcı anne adı verilir. Bu işi ücretle yapana kiralık taşıyıcı anne, ücret söz konusu olmadan yapan kadına ise gönüllü taşıyıcı anne denir.

416 yorum:

«En Eski   ‹Eski   1 – 200 / 416   Yeni›   En yeni»
Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ender dedi ki...

Merhabalar cocuk sahibi olmak isteyen ciftlere spermlerimi verebilirim tel 0539 700 17 81

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

21 yaşındayım evlenmek istemiyorum ama çocuk sahibi olmak istiyorum bana taşıyıcı annelik yapmak isteyenler buradan ulaşabilirler mi tuncer.cardak22@gmail.com

Tugba dedi ki...

Merhaba size yardımcı olabilirim bana ulasirsaniz 05446791585

yavuz turk dedi ki...

–MERHABALAR ANKARA iLiNDE YADA YAKIN iLLERDE iKAMET EDEN EVLENMiŞ BOŞANMIŞ YADA BEKAR ÇOCUKLU YADA ÇOCUKSUZ BiR HANIMEFENDi ARACILIĞI iLE (TAŞIYICI ANNE OLMAK iSTEYEN BAYAN)EVLAT SAHiBi OLMAK iSTiYORUM….. ANKARADA iKAMET EDEN VE BU KONU iLE ALAKADAR OLACAK HANIMEFENDiLER ………BANA……. ULAŞINIZ..LÜTFEN… ……SAYGILAR…. yasin19911056 mynet com

yavuz turk dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
yavuz turk dedi ki...

–MERHABALAR ANKARA iLiNDE YADA YAKIN iLLERDE iKAMET EDEN EVLENMiŞ BOŞANMIŞ YADA BEKAR ÇOCUKLU YADA ÇOCUKSUZ BiR HANIMEFENDi ARACILIĞI iLE (TAŞIYICI ANNE OLMAK iSTEYEN BAYAN)EVLAT SAHiBi OLMAK iSTiYORUM….. ANKARADA iKAMET EDEN VE BU KONU iLE ALAKADAR OLACAK HANIMEFENDiLER ……..…BANA……. ULAŞINIZ..LÜTFEN… ……SAYGILAR…. yasin19911056 mynet com

yavuz turk dedi ki...

–MERHABALAR ANKARA iLiNDE YADA YAKIN iLLERDE iKAMET EDEN EVLENMiŞ BOŞANMIŞ YADA BEKAR ÇOCUKLU YADA ÇOCUKSUZ BiR HANIMEFENDi ARACILIĞI iLE (TAŞIYICI ANNE OLMAK iSTEYEN BAYAN)EVLAT SAHiBi OLMAK iSTiYORUM….. ANKARADA iKAMET EDEN VE BU KONU iLE ALAKADAR OLACAK HANIMEFENDiLER ………BANA……. ULAŞINIZ..LÜTFEN… ……SAYGILAR…. yasin19911056 mynet com

yavuz turk dedi ki...

HERKESE MERHABALAR…. AMA ARKADAŞLAR BU YAPTIĞINIZ ÇOK AYIPTIR.. TAŞIYICI ANNELİK YAPARIM DİYORSUNUZ… TELEFON NUMARASI BIRAKMIŞSINIZ ARADIĞIM NUMARALARIN HEPSİ İPTAL EDİLMİŞ… AYIPTIR .. TAŞIYICI ANNELEİK YAPACAK——-ANKARA iLiNDE YADA YAKIN iLLERDE iKAMET EDEN EVLENMiŞ BOŞANMIŞ YADA BEKAR ÇOCUKLU YADA ÇOCUKSUZ BiR HANIMEFENDi BANA ULAŞSIN …. yasin19911056@mynet.com saygılar hürmetler….

Unknown dedi ki...

Merhaba ben 32 yaşındayım 5 yaşında 1 oğlum var.tasiyici anne olmak istiyorum. Sigara alkol hiç kullanmadım. Ciddi düşünenler arasın lütfen. Tel. 05325767931

Unknown dedi ki...

ÇANAKKALE VE ÇEVRESİNDEN TAŞIYICI ANNE ARAYANLAR LÜTFEN BANA ULAŞIN tasiyici_anne_@hotmail.com

Ziyaretci dedi ki...

Tugba Hanim,
numaranizi gordum ama direkt arama istemedim.
Tasiyici Annelik konusunda konusmak isterim.

escaladethe1st@gmail.com
Saygilarimla

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
İsmai dedi ki...

tasıycı anne veya evlatlık cocuk aranıuor 0531 343 64 66 tanıtıcı sms bk.

Unknown dedi ki...

Taşıyıcı anne olmak istiyorum daha önce birkez taşıyıcı annelik​ yaptım taşıyıcı annelik konusunda deneyimliyim ciddi olanlardan mail bekliyorum meltemcantanem@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz

Reyyan dedi ki...

Gayet saglikli ve guzelim alkol ve sigara kullanmiyorum cocugum yok su an icin bekarim cok arastirp karar verdim maddi sikintim icin boyle bir karar verdim bana ulasacak aileler son derece ciddi kararli ve maddi olarak hazir olmalari gerekiyor ayrica tasiyici anneligin ne oldugunu bilmeleri gerekiyir iyi gunler

Unknown dedi ki...

Tasiyici anne olabilirim lutfen ulasin 05060209087

Adsız dedi ki...

Merhaba taşıyıcı anne arıyorum

Adsız dedi ki...

Taşıyıcı anne arıyorum

Adsız dedi ki...

Taşıyıcı anne arıyorum

Fguıoıy dedi ki...

Taşıyıcı anne arıyorum semih133_@hotmail.com

Unknown dedi ki...

Tasiyci anne veya evlatlık çocuk araniyor 05313537849 tanıtıcı sms atsn

demir dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

21 yasindayim evliyim 1 oglum var tasiyici anne olmak istiyorum 05060209087

Unknown dedi ki...

Merhaba demir bey 21 yasindayim evliyim 1 oglum var tasiyixi annelik yapmak istiyorum 05060209087arayin

Unknown dedi ki...

Merhaba demir bey 21 yasindayim evliyim 1 oglum var tasiyixi annelik yapmak istiyorum 05060209087arayin

Ahmet dedi ki...

Taşıyıcı anne arıyorum ama taşıyıcı anneden cocuğu yapacağım bende bir sıkıntı yok ama evlenmeyi düşünmediğim için bu şekilde cocuk sahibi olmak istiyorum bana ulaşabilirsiniz ücret aynı şekilde olucaktır 0538.794.8052

Unknown dedi ki...

taşıyıcı anne arıyoruz. Sağlıklı güvenilir evli ve çocuklu bir hanımefendi arıyoruz. taşıyıcı anneye ayırabileceğimiz bütçe 30-40 bin TL. gerekli sözleşmeler yapıldıktan sonra ödeme hamilelik süresi boyunca parça parça ödenecektir. siz de şartlarınızı mail atın görüşelim. siz nasıl güvenilir kişi arıyorsanız bende güvenilir bir taşıyıcı anne arıyorum. (Neşe) mesen3435@gmail.com

Tasiyici anne dedi ki...

Tasiyici anne araniyor.Ilgilenenler lütfen sadece e-mail yoluyla
iletisime gecebilirler.
Selamlar
Erol Uzun

tanerpayam@yahoo.de

Yusuf dedi ki...

Mrb, Adana'dan taşıyıcı anne arıyorum. Gebelik süresince yanımızda da kalabilir. Ciddi olanlar ulaşırsa sevinirim.
yusufsaim01 gmail.com

Unknown dedi ki...

Teklifiniz hala geçerlimi eğer geçerse bana ulaşırmışsınız 5454861154

Unknown dedi ki...

Bana ulaşırmısın taşıyıçı anne konusunda 05453861154

Unknown dedi ki...

Taşıyıçı anne arıyoruz ciddi olanlar bana mail yada tlf ulaşabilir lütfen gereksiz muhabbetler için armyın burhankilar07@gmail.com 5454861154

Unknown dedi ki...

Tyhhh

Unknown dedi ki...

cengizorsen@windovslive.com kiralık anne için yazabilirsiniz

Unknown dedi ki...

cengizorsen@windovslive.com

Unknown dedi ki...

Taşıyıcı anne aranıyor

Panda78 dedi ki...

Kendi yumurtalığı ile taşıyıcı annelik yapacak birini arıyorum whatsapp 00306986279496

Panda78 dedi ki...

53 yaşında bekarım Kendi yumurtalığı ile taşıyıcı annelik yapacak birini arıyorum whatsapp 00306986279496

Unknown dedi ki...

Evlatlık cocuk arıyorum allah rizasi için bakamayan varsa biz talibiz.Numaram 5322710865

Unknown dedi ki...

Tasıyıcı anne olmak istiyorum 05424997071

Unknown dedi ki...

Detayları goruselım 05424997071

Unknown dedi ki...

05424997071 burdan konusabılırız

Burgan dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Fguıoıy dedi ki...

Taşıyıcı anne arıyorum semih133_@hotmail.com

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Merhaba Murat Bey arayın görüşelim izmirden evliyim ve bırçocuk annesiyim normal doğum oldu 28 yaşındayım eşim ile ortak kararrimizdir 0541 627 11 02

Unknown dedi ki...

Azerbaycandan tasiyici anne ariyorum ciddi olanlar yazsin +994514148094

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

İzmir den alyahulya1234@gmail.com ulaşabilirsiniz

Korkmaz68 dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Korkmaz68 dedi ki...

Merhaba biz aksarayda kaliyoruz genç sağlıklı taşıyıcı anne adayı arıyoruz 68 aksaray ve çevre illerde ikamet eden
Taşıyıcı anne adayları 542 7700375

Unknown dedi ki...

Merhaba bana ulasabilirsiniz 05456153434

emine dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
hasan polat dedi ki...

merhaba biz ankara da yaşıyoruz.ankara ve çevresinde taşıyıcı anne arıyoruz.dini nikahlı.whatsapp 5378831595

deniz soylu dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
deniz soylu dedi ki...

merhaba.izmirdeyim.38 yasindayim.universite mezunuyum.evlenmeden baba olmak istiyorum.benim gibi evlenmeden anne olmak isteyen 18-35 yas arasi izmirde ikamet eden bayanlarin mesajini bekliyorum.hamilelik tup bebek merkezinde asilama ile gerceklestirilecektir.
lutfen para talep etmeyiniz.sadece amaci anne olmak ve maddi bir beklentisi olmayanlar yazabilir.
iletisim: desoylu@yandex.com

Unknown dedi ki...

33 yaşındayım evlenmek istemiyorum ama çocuk sahibi olmak istiyorum bana taşıyıcı annelik yapmak isteyenler 05414885455 serdar buradan ulaşabilirler

Unknown dedi ki...

Taşıyıcı anne olmak istiyorum 31 yaş evli çocuklu aileyiz lütfen ciddi olanlar iletişime geçsin tüm prosüdürü biliyorum mail adresinden iletişime geçebilirsiniz meltemcantanem@gmail.com detaylar görüşülür

demir erdemli dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Size yardımcı olabilirim

demir erdemli dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Taşıyıcı anne olmak istiyorum 31 yaş evli çocuklu aileyiz lütfen ciddi olanlar iletişime geçsin tüm prosüdürü biliyorum mail adresinden iletişime geçebilirsiniz meltemcantanem@gmail.com detaylar görüşülür

Volkan dedi ki...

Merhaba ben volkan 29 yaşındayım bir çocuk sahibi olmak istiyorum İstanbul pendik te yalnız yaşıyorum taşıyıcı anne arıyorum doğal yolla veya nikahla

Volkan dedi ki...

Merhaba ben volkan 29 yaşındayım bir çocuk sahibi olmak istiyorum İstanbul pendik te yalnız yaşıyorum taşıyıcı anne arıyorum doğal yolla veya nikahla aksuinsaatmimarlik@gmail.com adresinden benimle iletişime geçebilirsiniz

Unknown dedi ki...

Merhaba 24 yaşındayım bekarım İstanbul'da oturuyorum. İletişim için mail atabilirsiniz zeynepaydin955@gmail.com

Unknown dedi ki...

Ben taşıyıcı anne arıyorum tel 0535 604 80 64

demir erdemli dedi ki...

merhaba.ilanim izmirde oturan veya izmirde oturabilecek bayanlara yoneliktir.amacim evlenmeden baba olmaktir.benim gibi amaci sadece evlenmeden anne olmak isteyenler yazabilir.kendi ayaklari uzerinde durabilen,evlenmeyi dusunmeyen ama anne de olmak isteyen bayanlarin yazmasini rica ediyorum cocugumuza maddi ve manevi anlamda babalik yapacagim ve nufusuma kayıt ettireceğim.evlenmis ve ayrilmis gibi bir hayatimiz olacak.annesi ile gerektiği kadar irtibat halinde ortak buyutecegiz.amacim seks degildir.hamilelik asilama ile yapilabilir.. saygilar demirerdemli35 gmail.com

Adsız dedi ki...

Taşıyıcı anne arıyorum ciddi olarak mail adresimden ulaşabilirler.

Adsız dedi ki...

Taşıyıcı anne arıyorum ciddi olarak uguruldg16@gmail.com adresim.

oflu 61 dedi ki...

mali durumum buna müsait 2 kere evlendim eşlerimde olan sorunlardan dolayı baba olamadım .
istanbul bursa cevresinde taşıyıcı anne arıyorum .
ilk önce burdan iletişime gecmek istiyorum saygılarımla.

Unknown dedi ki...

Ben tasici olabilirim

Gamze demirhan dedi ki...

Taşıyıcı annelik yapabilirim evliyim evli çiftler yazsın.
Ciddi olan kişiler yoruma numara bırakırsa ararim

Gamze demirhan dedi ki...

Taşıyıcı annelik yapabilirim evliyim evli çiftler yazsın.
Ciddi olan kişiler yoruma numara bırakırsa ararim

Sipermen verebilirim isteyen olursa 05373236038 dedi ki...

Merhaba doval yoldan istemişın iz 05373236038

Unknown dedi ki...

Ben yardımcı olabilirim

Unknown dedi ki...

Ciddi olarak hala arıyorsanız msj atin.

Unknown dedi ki...

Mail adresinden dönüş yaparmisinz

Unknown dedi ki...

Merhaba 37 yaş 185 boy bekarım keyifli vakit geçirmeyi bilen biriyim yaş takıntım yok kilo sorun etmem mesafe yerine göre gelirim para muhabbetini sevmem doğal yöntemlerle olcaksa olur amacım baba olmak gerçekten sapıklık değil gerekirse anlaşmalı evlilikde olur adım turgut 05314517410

Korkmaz68 dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Ah kalbim dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Ah kalbim dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
murat nurullah dedi ki...

Selam sigara alkol kullanmayan sağlıklı doğal yollarla taşıyıcı anne olmak isteyen benimle iletişime geçebilir mi e posta adresim estergon6464@gmail.com ve iletişim numaram +905462711550 aramadan önce mesaj atıp kendinizle ilgili bilgi verirseniz size dönüş yaparım

murat nurullah dedi ki...

Selam sigara alkol kullanmayan sağlıklı doğal yollarla taşıyıcı anne olmak isteyen benimle iletişime geçebilir mi e posta adresim estergon6464@gmail.com ve iletişim numaram +905462711550 aramadan önce mesaj atıp kendinizle ilgili bilgi verirseniz size dönüş yaparım

murat nurullah dedi ki...

Doğal yolla taşıyıcı annelik yapacak bayan varsa bekliyorum lütfen ciddi dürüst olmasıni istiyorum ve alkol sigara kullanmayan yaşadığım şehir uşak ilk öncelik uşak yada yol sorunu olmayan sağlıklı annelik yapacak varsa bekliyorum aramadan önce tanıtıcı mesaj atarsa sevinirim ismim Murat nurullah telefon numaram +905462711550

Ah kalbim dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
hasan polat dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
murat nurullah dedi ki...

iyi günler ismim murat yaş 30 bekarım ve evlenmeyi de düşünmüyorum ve çocuk sahibi olmak istiyorum doğal yollarla hamile kalıp taşıyıcı anne arıyorum maddi durumum iyi şükür şartlarım şu yaşadıgım memlet uşak ege bölgesi yol sorunu olmayan ciddi anlamda taşıcı anne olacak kişi varsa iletişime geçsin lütfen insanları dolandırmaya kalkmayın ve abuk sabuk sorularda sormayın bütün şartlar bu iyi okuyun ona göre iletişime geçin şartlarım şu
sigara alkol kullanmayan sağlık sorunu olmayan ve taşıcı annelik süresince doktor kontrollerinde olacak evliyse şartları uygun olan değilsede gerekirse çocugun büyümesinde yetişmesinde yardımcı olacak birine de ihtiyacım var saçma sapan sorular sormayın lütfen özelimle ilgili bu şartları uynlar 05462711550 iletişim numaram aramadan önce tanıtıcı mesaj ve ilanı nerden okudunuz şartlarıda okudugunuzu ve kendinizi tanıtıcı mesaj atarsanız sevinirim


AHMET dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
murat nurullah dedi ki...

iyi günler ismim murat yaş 30 bekarım ve evlenmeyi de düşünmüyorum ve çocuk sahibi olmak istiyorum doğal yollarla hamile kalıp taşıyıcı anne arıyorum maddi durumum iyi şükür şartlarım şu yaşadıgım memlet uşak ege bölgesi yol sorunu olmayan ciddi anlamda taşıcı anne olacak kişi varsa iletişime geçsin lütfen insanları dolandırmaya kalkmayın ve abuk sabuk sorularda sormayın bütün şartlar bu iyi okuyun ona göre iletişime geçin şartlarım şu
sigara alkol kullanmayan sağlık sorunu olmayan ve taşıcı annelik süresince doktor kontrollerinde olacak evliyse şartları uygun olan değilsede gerekirse çocugun büyümesinde yetişmesinde yardımcı olacak birine de ihtiyacım var saçma sapan sorular sormayın lütfen özelimle ilgili bu şartları uynlar 05462711550 watsapdan iletişim numaram aramadan önce tanıtıcı mesaj ve ilanı nerden okudunuz şartlarıda okudugunuzu ve kendinizi tanıtıcı mesaj atarsanız sevinirim lütfen gerçekten bu konu hakkında yardımcı olacak kişi varsa ulaşşsın lütfen saçama sapan sözler ve amaç dalga geçmek ve dolandırmak amacı olanlar uzak dursun gerçekten sabrım tükenmek de kalp kırmak istemiyorum lütfen bu konuda ciddi kişiler iletişime geçsinler

murat nurullah dedi ki...

selam kocasındaki sorundan dolayı çocuk sahibi olamayan çocuk hasreti çeken ailere yol masrafları harıç dogal yolla garantili olarak hamile kalarak çocuk sahibi olabilirler ve bu konu da da yol masrafları hariç hiçbir ücret almamaktayım evet bu işi çocuk özlemi çeken aileler varsa bunu ücret istemeden yapabilirim ciddi anlamda çocuk isteyen aileler var yardımcı olabilirim iletişim numaram 05462145664 watsap kullanmıyorum normal mesaj ile yada arayarak ulaşabilirsiniz memleketim uşak ismim murat kaya

Unknown dedi ki...

nasil ulasabilirm sizi

hasan polat dedi ki...

merhaba ankara da yaşıyorum.doğal yolla hamile kalmak isteyen bayanlar arayabilir.whatsap5378831595

Kaya dedi ki...

Bana ulaşın

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

merhaba izmirden kendi yumurtalari ile anne olmak isteyen birisini ariyorum.bir miktar odeme de yapabilirim.hem anne olmak isteyen hem de biraz nakit sikintisini halletmek isteyenler yazabilir.sadece bu ise para olarak bakanlar yazmasin lutfen.bekar veya dul olabilir.oktaybilir35@gmail.com

Unknown dedi ki...

25yasindayim 3cocuk annesiyim tasici anne olmak istiyorum esimle anlasdik maddi sorumlarimiz oldugu icin bu karari aldyk

Unknown dedi ki...

Ben 25yayindayim 3cocuk annesiyim tasici anne olmak istiyorum esimle anlasdik maddi sorumlarimiz oldugu icin bu karari aldyk yanliz tasici anneligimi ewimde gecirmek istiyorum 05524138953

Unknown dedi ki...

Merhabalar 41 yaşında 1 çocuk annesiyim.Sağlıklı ve bekar bir bayanım .İzmir de yaşıyorum. Maddi sıkıntılarımdan dolayı taşıyıcı annelik yapabilirim diğer şartlar ve anlaşma için mail adresimden ulaşabilirsiniz

demir erdemli dedi ki...

Evlenmeden anne olmak isteyen var mi?
Kendi ayaklari üzerinde durabilen,evlenmeyi düşünmeyen ama anne de olmak isteyen bayanlarin yazmasini rica ediyorum. Tarz olarak evlenmiş ve ayrilmiş gibi bir hayatımız olacak. Annesi ile gerektiği kadar irtibat halinde olup,ortak büyüteceğiz. Öncelikle izmirli bayanlarin yazmasini rica ediyorum. Farkli ilde olup izmire yerlesmeyi düşünen ve tanismak icin izmire gelebilecekler de yazabilir. Not: Sadece çocuğumuzla ilgili konular da maddi destek olacağım. Onun dışında genel anlamda maddi destek olmayı düşünmüyorum. Niyeti sadece anne olmak ve maddi bir beklentisi olmayanların yazmasını rica ediyorum. Kendime sevgili veya eş aramiyorum. Hamilelik aşılama ile gerçekleştirilecektir. Saygılar. İletişim: demirerdemli35@gmail.com

Adsız dedi ki...

ilan iptal.lutfen mesaj atmayiniz

Adsız dedi ki...

selam izmirden başı beşaya girmeden maddi destek arayan bekar veya dul bayanlar mesaj atabilir.bakirede olabilir.detaylar konuşulur.
arasyalin111@gmail.com

murat nurullah dedi ki...

selam ismim murat nurullah lütfen bu yazdığım ilanı iyi okuyun da gelin saçma sapan sorular sormayın şartlar şu bekarım ve evlenmeyi düşünmüyorum sebebini sormayın özel dedikçe dogal yolla hamilelik kalınmasını istiyorum ve ücret konusunda da hamilelikte yarısı dogumdan sonra yarı olmak üzere ücret verilir kalacak yerinden yeme içme ilaç beslenmeye kadar bütün masrafları bana aittir ücreti bana aittir yaşadagım şehir uşak yol sorunu olmayan sigara alkol kullanmayan sağlıklı normal dogum yapmış sağlıklı anne adayları varsa bekliyorum iletişim numaram:05462711550 numram lütfen mesaj atmadan aramadan önce numaramı nerden aldıgınızı ve kendizini tanıtacak mesaj ile watsap dan yazarsanız sevinirim e-posta adresim estergon6464@gmail.com buradan da yazarken kendinizi tanıcı mesaj yazarsanız sevinirim iyi günler

Unknown dedi ki...

Merhabalar. Düşünürseniz, koşul ve kriterlerinizi belirtirseniz sevinirim.

hasan polat dedi ki...

Merhaba. İsmim hasan Ankara da yaşıyorum.gönüllü yani hamile kalmak isteyen bayanlar ile görüşmek isterim. Lütfen ücret talep etmeyin. İyi akşamlar. WhatsApp 5378831595

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Arkadaşlar bu konuda fiyat lar nasıl oluyor anlaşma lar nasıl

Unknown dedi ki...

Lütfen temiz bilgi olsun

Mustafa dedi ki...

Merhaba doğal yöntemle çocuk sahibi olmak isteyen gizlik içinde sperm verebilim gayet sağlıklıyım

Unknown dedi ki...

Merhaba daha önce 2kere taşıyıcı annelik yaptım sağlık biri tek diğeri ikiz bebek sahibi oldu iki aile yine yapmak istiyorum ciddi aileler ile görüşmek isterim tel 537 2005369

Htcks dedi ki...

Denizcann8888@gmail.com

Htcks dedi ki...

Denizcann8888@gmail.com

Htcks dedi ki...

Buldunuzmu anne varmı çocuğunuz

Mustafa dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Mustafa dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Htcks dedi ki...

Gerçekten herhangi bir hastalık tan dolayı çocuğunuz olmuyorsa yardımcı olabilirim size çocuk sahibi olmanız için

Mustafa dedi ki...

Merhaba eskişehirden mustafa esinden dolayi çocuk sahibi olamayan bayan arkadaşlara yardımcı olabilirim hicbir sağlık problem yok

Unknown dedi ki...

Beni arayabilirsiniz ⁿ5372005369

Unknown dedi ki...

Daha önce taşıyıcı annelik yapmıştım eğer ciddi iseniz görüşebiliriz

Unknown dedi ki...

Kadınlar kulübüne Songül Yasemin isimli taşıyıcı anne aradığınızı yazmış siniz lütfen beni arayabilirsiniz ben size ulaşamadım sizinle görüşelim 5372005369

majeste dedi ki...

taşıyıcı anne arıyorum ücreti evlenip çocuk sahibi olmaktan fazla olucaksa lütfen yazmayın benim bi sorunum yok param az...

hasan polat dedi ki...

Merhaba hamile kalmak ya da çocuk sahibi olmak isteyenler ile görüşmek isterim. Ankara da yaşıyorum. WhatsApp 5378831595.

Unknown dedi ki...

Beni arayabilirsiniz 5372005369

Unknown dedi ki...

Bana ulaş 05462944462

Unknown dedi ki...

Bana ulaşın Manisa'da 05462944462

Unknown dedi ki...

Beni ara

Unknown dedi ki...

Numaranız yok ama

Azra dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

05462944462

Unknown dedi ki...

05462944462 beni ara

Unknown dedi ki...

Selam nasılsın

Unknown dedi ki...

Görüşelim

Unknown dedi ki...

Halen arıyormusunuz

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Ozlem a. dedi ki...

Aksarayiñ neresi ustelik ne kadar fiyat dusünuyosunuz

Damla dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Mustafa dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Damla dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

izmirli guzel bayanlara maddi destek oluru.bekar veya dul olabilir.detaylar arasyalin111@gmail.com

Mustafa dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Ücret karsılıgı tasıyıcı anne olabilirim

Mustafa dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Halid dedi ki...

Merhabalar taşıyıcı anne arıyorum bu konuda ciddiyim istanbul’da ikamet ediyorum ilgilenenlerin istanbul34455@outlook.com mail atmalarını rica ediyorum.

Unknown dedi ki...

Merhabalar ismim hasan ankara da yaşıyorum hamile kalmak ya da cocuk sahibi olmak isteyen bayanlar yazabilir.lutfen para talebinde bulunmayin whatsap 5378831595

Ozlem a. dedi ki...

Akaradan 29 yasinda 9yasinda bir kizim var aşılama yòntemiyle duzgun ciddi bi aíleye tasiyici anne olmak istiyorum kararli durust ciddi bir aıle tercihimdir saygilar

Mustafa dedi ki...

Merhaba ben mustafa 42 yaş eskişehir'de yaşıyorum evlat sahibi olmak istiyorm bana yardımcı olacak bayanlar mustafacoskun1978000@gmail.com adresimden ulaşabilirmi

murat nurullah dedi ki...

selam ismim murat nurullah lütfen bu yazdığım ilanı iyi okuyun da gelin saçma sapan sorular sormayın şartlar şu bekarım ve evlenmeyi düşünmüyorum sebebini sormayın özel dedikçe dogal yolla hamilelik kalınmasını istiyorum ve ücret konusunda da hamilelikte yarısı dogumdan sonra yarı olmak üzere ücret verilir kalacak yerinden yeme içme ilaç beslenmeye kadar bütün masrafları bana aittir ücreti bana aittir yaşadagım şehir uşak yol sorunu olmayan sigara alkol kullanmayan sağlıklı normal dogum yapmış sağlıklı anne adayları varsa bekliyorum iletişim numaram:05392145664 numram lütfen mesaj atmadan aramadan önce numaramı nerden aldıgınızı ve kendizini tanıtacak mesaj ile watsap dan yazarsanız sevinirim e-posta adresim estergon6464@gmail.com buradan da yazarken kendinizi tanıcı mesaj yazarsanız sevinirim iyi günler
Not:kalacağı ev yaşadığım şehirde olacağı için kalma ve seyahat engeli olmayan bayan varsa yazsin ve saçma sapan sorular yada dalga geçecekler yazmasin kalp kırmak istemiyorum iyi günler

Mustafa dedi ki...

Merhaba ben mustafa eskişehir'de yaşıyorum ciddi kendinden emin evlat nedir bilen doğal yöntemle çocuk sahibi yapacak bayanlar mustafacoskun1978000@gmail.com adresimden ulaşabilir fiyat olarak elbetde ortak noktada anlaşırız

Mustafa dedi ki...

Merhaba öncelikle şunu belirteyim ki tıbben eşimdeki rahatsızlık dolasıyla çocuk sahibi olmak mümkün değil eğer doğal yöntemle ve dini nikahla evlat verebilcek bayan arkadaşlar mustafacoskun1978000@gmail.com email adresinde ulaşabilir

Unknown dedi ki...

Mrb ben tasıyıcı anne olabılırım

St dedi ki...

Aksry merkezde taşıyıcı anne arıyorum sağlıklı gotik hastalı olmayan s.tav@hotmail.com

Unknown dedi ki...

Merhabalar ücret karşılığında taşıyıcı anne olmak istiyorum . Feride_emos33@hotmail.com ciddi olanlar iletişim kursun lütfen

Unknown dedi ki...

Merhabalar ücret karşılığında taşıyıcı anne olmak istiyorum. 33 yaşındayım 1 oğlum var bekarım . Ciddi olanlar yazsın feride_emos33@hotmail.com

Ozlem a. dedi ki...

Yumurtaliklarindan dolayi anne olamayan bayanlar ucret karsiliginda yumurtaliklarimi verebilirim

Unknown dedi ki...

Bizde arıyoruz ulaşın bize 05397032396

Unknown dedi ki...

05364620088 arayın konuşalım detaylı

AHMET dedi ki...

bana ulaşırmısınız konuşalım babacana38@gmail.com

murat nurullah dedi ki...

Merhaba ismim nurullah murat memleket uşak yaş 30 bekarim ve doğal yollarla çocuk sahibi olmak istiyorum ve özel sebeblerim den dolayı da evlenmeyi düşünmüyorum zaten sebebini sorup da saçma sapan sorular sormayın ve doğal yollarla taşıyıcı annelik yapacak varsa ilk öncelik yaşadığım şehir ve yol sorunu olmayan yaşadığım şehire gelecek varsa bekliyorum ve evli olmayan dul yada bekar bayan olursa daha iyi doğum dan sonra çocuğun bakimina yardım etmesi için lütfen saçma sapan sorular sormayın ve insanı enayi yerine koyup da dolandiracak yada kafa bulacaklar yazmasin ciddi anlamda bun işi yapacak varsa irtibat numaram 05462711550 estergon6464@gmail.com aramadan önce kendini tanitici mesaj ve ılani nerden buldugunla ilgili bilgi versin lütfen ciddi anlamda yardımcı olacak varsa ilgilensin

Unknown dedi ki...

Merhaba ismim hasan ankara da yaşıyorum.gonullu taşıyıcı anne arıyorum.whatsap 5378831595

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Gerçekten ciddi taşıyıcı anne adayı arayanlar bana ulaşabilirsiniz
545 540 18 05 numaradan msj atabilirsiniz

Unknown dedi ki...

dogal yolla tasiyici anne lik dusunen ciddi olan ulassin snapker876@gmail.com

Unknown dedi ki...

Hala taşıyıcı anne ariyor musunuz

Unknown dedi ki...

Evet ararsanız sevinirim

Çocukları Seviyorum. dedi ki...

Taşıyıcı anne arıyorum. Kendinizi tanıtıcı bilgileri ve iletişim numaranızı yazarak mail adresinden bana ulaşabilirsiniz. Size dönüş yapacağım. mgrkn@windowslive.com

Pınar D. dedi ki...

Merhaba 29 yaşındayım bir oğlum var 12 yaşında ve taşıyıcı annelik yapmak istiyorum. İlgilenenler lütfen mail ile ulaşsın. jesusisa1903@gmail.com

Pınar D. dedi ki...

Bekarım bu arada

Pınar D. dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Pınar D. dedi ki...

Merhaba iletişim bilgileriniz yok. Bana ulaşın jesusisa1903@gmail.com

Faruk dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Faruk dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

05349314097 watsap tan yazın sadece ciddiyseniz görüşelim

Unknown dedi ki...

5349314097 watsaptan ekleyip mesaj yazın

Unknown dedi ki...

5349314097 watsaptan ulaş bana

Unknown dedi ki...

5349314096 watsap numaram ulaşın bana ciddiyseniz

Unknown dedi ki...

05349314096 watsaptan ulaşırsanız

Mustafa dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Merhaba ismim hasan ankara da yaşıyorum.dini nikahlı taşıyıcı anne arıyorum.whatsap 5378831595

Faruk dedi ki...

Çocuk özlemi çekenlere spermlerimi verebilirim gizlilik şart iletişime geçmek isteyenler instergam hesabim sperm-arayanlar0053

Unknown dedi ki...

Merhaba taşıyıcı annelik yapabilirim ulaşmak isterseniz 0545 831 19 25 numaram iyi akşamlar

Unknown dedi ki...

Merhaba bende istanbulda yaşıyorum taşıyıcı annelik yapabilirim ulaşmak isterseniz 0545 831 19 25 numaram iyi akşamlar

Unknown dedi ki...

Merhaba İstanbul da yaşıyorum 21 yaşındayım bekarım taşıyıcı annelik yapabilirim ulaşmak isterseniz 0545 831 19 25 numaram iyi akşamlar

Yasemin Funda dedi ki...

Merhaba ben kibristan yasemin.26 yasindayim.evliyim 1 cocugum var.ucretli tasiyici annelik yapmak istiyorum.yurt disinda yapabilirim.kalacak yer ve bakim size ait olursa yurt disina gelme imkanim da vardir.ciddi isteyenler yazsin sadece
Yaseminfunda087@gmail.com mail hesabimdan msj atabilirsiniz

Faruk dedi ki...

DOĞAL YOLLARDAN TAŞIYICI ANNE ARIYORUZ ÇÖZDÜ DÜŞÜNENLER ILETISIME GEÇSİN LÜTFEN BOŞA ZAMANA GEREK YOK ILGILENEN CIDDIOLMAK ŞARTIYLA ILETISIME GECSIN hasannn0022@gmail.com

Faruk dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Faruk dedi ki...

Ciddiyseniz ulasabilirsnz bize

Faruk dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Evet ciddiyiz whatsap numarasi varsa alayim konusim

murat nurullah dedi ki...

Merhaba ismim nurullah murat memleket uşak yaş 30 bekarim ve doğal yollarla çocuk sahibi olmak istiyorum ve özel sebeblerim den dolayı da evlenmeyi düşünmüyorum zaten sebebini sorup da saçma sapan sorular sormayın ve doğal yollarla taşıyıcı annelik yapacak varsa ilk öncelik yaşadığım şehir ve yol sorunu olmayan yaşadığım şehire gelecek varsa bekliyorum ve evli olmayan dul yada bekar bayan olursa daha iyi doğum dan sonra çocuğun bakimina yardım ederse ücreti verilir lütfen saçma sapan sorular sormayın ve insanı enayi yerine koyup da dolandiracak yada kafa bulacaklar yazmasin ciddi anlamda bu işi yapacak varsa irtibat numaram 05462711550 estergon6464@gmail.com aramadan önce kendini tanitici mesaj ve ılani nerden buldugunla ilgili bilgi versin lütfen
NOT:BU IŞI CIDDI ANLAMDA YAPACAKLAR ILGILENSIN ŞARTLARIMI UYU OKUYUN ONA GÖRE BİR DAHA SORMASIN BU ŞARTLARI UYGUN BULAN ARADIĞIM KRITERLERDKRITERLERSE ANNE ADAYI VARSA ULASSIN BEKLIYORUM

Unknown dedi ki...

05349314097 watsapp sadece

Faruk dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Faruk dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Faruk dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Faruk dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Merhaba.gönüllü taşıyıcı anne adayı arıyorum.ankara 'da yaşıyorum whatsapp 5378831595

Mustafa dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Faruk dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
«En Eski ‹Eski   1 – 200 / 416   Yeni› En yeni»

Yorum Gönder